Faciliteter

Her finder du information om Nørrevangsskolens faciliteter, bl.a. skolebygningerne og undervisningslokalerne.

Nørrevangsskolen er en stor skole.

Skolen er inddelt i såkaldte klynger som omfatter indskoling, mellemtrin, udskoling og 10 klasse. Klyngerne kan betragtes som små skoler i skolen. Vi stræber mod at gøre vores undervisningsmiljø så overskueligt som muligt for vores elever.

Skolen råder bl.a. over et velassorteret bibliotek, kantine med sund og velsmagende mad til fornuftige priser, gode faglokaler og idrætsfaciliteter – herunder gode udendørsfaciliteter og svømmehal.

Vores undervisningsfaciliteter sigter mod at tilbyde eleverne ny teknologi i undervisningen. Der er således adgang til elev-pc i skoletiden, ligesom al undervisning foregår på Smart Boards, som er installeret i alle undervisningslokaler.